';
echo '
Fouten |
|
Cijfer |
';
$temp = 0;
while (round(10 - ($temp / $fpp) + $bonus,1) >= $min)
{
if (round($temp,0) != $temp)
{
$bgcolor = "#66CCFF";
}
else
{
$bgcolor = "";
}
echo '
' . round($temp,1) .' |
|
' . round(10 - ($temp / $fpp) + $bonus, 1) .' |
';
if (round(10 - ($temp / $fpp) + $bonus,1) == $min) $temp += 100;
$temp += .5;
}
}
else if ($submit == "methode2" && $minpunt > 0 && $maxpunt > 0 && $bonus > -1 && $bonus < 10 && $mincijfer > 0 && $mincijfer < 10)
{
$ding2=(10-$mincijfer)/($maxpunt-$minpunt);
echo 'Cijferlijst - '. $minprocent . '% of '.$minpunt.' punten van de '.$maxpunt.' is een ' . $mincijfer . '
';
echo '
Punten |
|
Cijfer |
';
$newbonus = $bonus + 10 - ($maxpunt * $ding2);
$temp = $maxpunt;
while (round($temp * $ding2 + $newbonus,1) >= $min && $temp >= 0)
{
if ($yes == 1)
{
$bgcolor = "#66CCFF";
$yes=0;
}
else
{
$bgcolor = "";
$yes=1;
}
echo '
' . round($temp,1) .' |
|
' . round($temp * $ding2 + $newbonus, 1) .' |
';
if (round($temp * $ding2 + $newbonus,1) == $min) $temp -= 100;
$temp -= 1;
}
}
?>
Gemaakt door Jan Paul Posma, 2005, voor het Willem Lodewijk Gymnasium.